У Житомирі з 1 червня запрацюють інклюзивні центри

У Житомирі з 1 червня запрацюють інклюзивні центри
У Житомирі з 1 червня запрацюють інклюзивні центри
Сьогодні, 14:53

З 1 червня дозволено відновити роботу житомирським інклюзивно-ресурсним центрам.

Сьогодні, 27 травня, членами виконавчого комітету міської ради внесено зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 22.05.2020 №578 «Про введення обмежувальних заходів щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції COVID-19 на території Житомирської міської об’єднаної територіальної, – про це інформує сайт міськради.

Як зазначалося, дозволено роботу інклюзивно-ресурcних центрів для проведення комплексної оцінки дітей з особливими освітніми потребами. Прийом дітей здійснюватиметься відповідно до графіка з метою уникнення скупчення з іншими учасниками освітнього процесу.

Відповідне рішення прийнято з урахуванням рішень державної, обласної та міської комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

В місті Житомирі функціонують три інклюзивно-ресурсні центри, де надають психолого-педагогічну допомогу та забезпечують системне кваліфіковане супроводження дітей з особливими освітніми потребами. Сюди звертаються батьки дітей з порушеннями розвитку. Фахівці таких закладів проводять комплексну оцінку дитини з метою визначення психолого-педагогічних послуг, корекційних занять, консультують батьків щодо кваліфікованої допомоги фахівців та ін.

КУ «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради знаходиться за адресою вул. Старий бульвар, 21. Другий – за адресою Велика Бердичівська, 52. Третій – за адресою вул. Кибальчича, 7.

  Коли переводити годинники на зимовий час?

Фахівці таких закладів надають рекомендації щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини. Окрім того, тут надають методичні консультації з питань організації інклюзивного навчання педагогічними працівниками освітніх закладів, які працюють з дітками з особливими освітніми потребами.