Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли

Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли
Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли
Сьогодні, 12:38

Житомиряни ще не усвідомили змісту і суті рішення міськвиконкому від 28 травня 2020-го року про нові тарифи у міському громадському транспорті. Тарифи запрацюють із 1 серпня поточного року. Згідно ухвалених змін, житомиряни, які встигнуть отримати д о того часу «Картку житомирянина» (а це пенсіонери міста) , зможуть скористатися безкоштовним проїздом. Ті пенсіонери, які не матимуть такої картки житомирянина і не встигнуть її отримати до 1 серпня, змушені будуть платити за проїзд у міському транспорті 3 гривні.

Пасажири із банківськими картками, громадяни, які захочуть розрахуватися за допомогою айфону (телефону) через зчитування «QR-коду», платитимуть у серпні 2020-го року 5 гривень у трамваях та тролейбусах. А пасажири, що звикли розраховуватися готівкою, заплатять у трамваях і тролейбусах вже не п’ять гривень (як сьогодні), а шість.

Перше, про що житомиряни мали б запитати у влади міста, чи радилися члени міськвиконкому, чи проходили на предмет чергового підвищення тарифів на транспорті традиційні і обов’язкові для такої процедури громадські слухання?

  2 лютого 2021 - яке сьогодні свято, прикмети та іменинники, що сьогодні не можна робити

Відповідь на таке запитання дати неважко, бо влада міста не проводила таких слухань. Чиновники натомість кажуть, що влада Житомира уважно реагує на ситуацію у місті, знаючи, що люди, перебуваючи на час карантину у вимушених відпустках, НЕ МАЮТЬ ГРОШЕЙ. Тому, мовляв, рішення про чергове підвищення тарифу на транспорті, яке прагнули ввести в дію ще 1 червня 2020-го року, змушені відтермінувати до 1-го серпня. Але запитання до влади міста все ж таки залишаються.

🧩По – перше, рішення про підвищення тарифів із 1 серпня 2020-го року у Житомирі було ухвалене без проведення ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ.

🧩По- друге – так звана «градація» тарифів для різних категорій пасажирів, так само, як суттєві розбіжності між величинами тарифів за «карткою житомирянина», електронним способом оплати і оплати готівкою, є порушенням вітчизняного законодавства.

🧩По- третє, сума величиною 12 млн. гривень, яку Житомирське ТТУ недоотримало у часи карантину, аж ніяк неможливо перекрити за рахунок все нових підвищень тарифів для різних категорій населення.

І нарешті, важливо було б дізнатися, яким чином відреагували на рішення Житомирського міськвиконкому від 28 травня 2020-го року про чергове, вже друге за цей рік, підвищення тарифів у житомирському міському транспорті місцеві осередки політичних партій.

  Пенсійний вік не підвищуватимуть

Тих осередків, які вже за два-три місяці запропонують житомирянам своїх кандидатів на обрання міського голови, а також – кандидатів у депутати Житомирської міської ради. Досі житомиряни не почули реакції житомирських політиків на рішення міськвиконкому про підвищення вартості міського транспорту.

Жодна із депутатських фракцій Житомирської міської ради (БПП «Солідарність», «Опозиційна платформа – «За життя», ВО «Батьківщина», ВО «Свобода») не висловили своє ставлення і не повідомили житомирян про свою оцінку чергового стрибка тарифів у міському транспорті.

Теж саме стосується великої групи позафракційних депутатів, які раніше перебували у Радикальній партії Олега Ляшка, або ж -у рядах «Самопомочі» чи «Батьківщини».

Чи то вже партійні «вожді» та депутати Житомирської міської ради користуються лише власним автотранспортом, а тому вартість проїзду у «мршрутці» чи тролейбусі їх не обходить, чи можливо підвищення тарифів на 1-2 гривні для депутатів здається несуттєвим?

Але як би там не було, від народу, від його сподівань, так само – як від його бід і страждань партії, депутати і чиновники дуже, виходить , далекі. Причому – усі і без винятків. Як не сумно це визнавати, але це так.