Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли

Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли
Проїзд у Житомирі дорожчає, але кажуть, що нас ще пожаліли
Сьогодні, 12:38

Житомиряни ще не усвідомили змісту і суті рішення міськвиконкому від 28 травня 2020-го року про нові тарифи у міському громадському транспорті. Тарифи запрацюють із 1 серпня поточного року. Згідно ухвалених змін, житомиряни, які встигнуть отримати д о того часу «Картку житомирянина» (а це пенсіонери міста) , зможуть скористатися безкоштовним проїздом. Ті пенсіонери, які не матимуть такої картки житомирянина і не встигнуть її отримати до 1 серпня, змушені будуть платити за проїзд у міському транспорті 3 гривні.

Пасажири із банківськими картками, громадяни, які захочуть розрахуватися за допомогою айфону (телефону) через зчитування «QR-коду», платитимуть у серпні 2020-го року 5 гривень у трамваях та тролейбусах. А пасажири, що звикли розраховуватися готівкою, заплатять у трамваях і тролейбусах вже не п’ять гривень (як сьогодні), а шість.

Перше, про що житомиряни мали б запитати у влади міста, чи радилися члени міськвиконкому, чи проходили на предмет чергового підвищення тарифів на транспорті традиційні і обов’язкові для такої процедури громадські слухання?

  У МОЗ розповіли, які пацієнти найчастіше потрапляють в лікарню з коронавірусом

Відповідь на таке запитання дати неважко, бо влада міста не проводила таких слухань. Чиновники натомість кажуть, що влада Житомира уважно реагує на ситуацію у місті, знаючи, що люди, перебуваючи на час карантину у вимушених відпустках, НЕ МАЮТЬ ГРОШЕЙ. Тому, мовляв, рішення про чергове підвищення тарифу на транспорті, яке прагнули ввести в дію ще 1 червня 2020-го року, змушені відтермінувати до 1-го серпня. Але запитання до влади міста все ж таки залишаються.

🧩По – перше, рішення про підвищення тарифів із 1 серпня 2020-го року у Житомирі було ухвалене без проведення ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ.

🧩По- друге – так звана «градація» тарифів для різних категорій пасажирів, так само, як суттєві розбіжності між величинами тарифів за «карткою житомирянина», електронним способом оплати і оплати готівкою, є порушенням вітчизняного законодавства.

🧩По- третє, сума величиною 12 млн. гривень, яку Житомирське ТТУ недоотримало у часи карантину, аж ніяк неможливо перекрити за рахунок все нових підвищень тарифів для різних категорій населення.

І нарешті, важливо було б дізнатися, яким чином відреагували на рішення Житомирського міськвиконкому від 28 травня 2020-го року про чергове, вже друге за цей рік, підвищення тарифів у житомирському міському транспорті місцеві осередки політичних партій.

  В Україні щодня збільшується кількість хворих на коронавірус. Новий антирекорд

Тих осередків, які вже за два-три місяці запропонують житомирянам своїх кандидатів на обрання міського голови, а також – кандидатів у депутати Житомирської міської ради. Досі житомиряни не почули реакції житомирських політиків на рішення міськвиконкому про підвищення вартості міського транспорту.

Жодна із депутатських фракцій Житомирської міської ради (БПП «Солідарність», «Опозиційна платформа – «За життя», ВО «Батьківщина», ВО «Свобода») не висловили своє ставлення і не повідомили житомирян про свою оцінку чергового стрибка тарифів у міському транспорті.

Теж саме стосується великої групи позафракційних депутатів, які раніше перебували у Радикальній партії Олега Ляшка, або ж -у рядах «Самопомочі» чи «Батьківщини».

Чи то вже партійні «вожді» та депутати Житомирської міської ради користуються лише власним автотранспортом, а тому вартість проїзду у «мршрутці» чи тролейбусі їх не обходить, чи можливо підвищення тарифів на 1-2 гривні для депутатів здається несуттєвим?

Але як би там не було, від народу, від його сподівань, так само – як від його бід і страждань партії, депутати і чиновники дуже, виходить , далекі. Причому – усі і без винятків. Як не сумно це визнавати, але це так.