Жителька Житомирщини розповіла, як ремонтувала телефон по гарантії

Жителька Житомирщини розповіла, як ремонтувала телефон по гарантії
Жителька Житомирщини розповіла, як ремонтувала телефон по гарантії
Сьогодні, 11:58

Жителька Любарщини Інна Демчук повідала історію про те, як в одному з місцевих магазинів ремонтувала телефон, на який була гарантія.

Хочу поділитись конфліктною ситуацією з м.”Флешка” для власника якого закони не “писані”. Купила у Флешці телефон ціна якого 5400грн. Є гарантія!!!! Через деякий час на екрані з’явились жовті плями. Звернулась в магазин, забрали на безкоштовний ремонт в сервісний центр. Чекала три тижні, повернули з повною заміною дисплея. Начебто все ok, АЛЕ ж ні! Вже через місяць знову жовті плями вже по новому екрані і в більшій кількості. Тобто це свідчить про якийсь заводський брак якому ремонт не допомагає!

З цим же фактом звертаюсь до власника Флешки для заміни телефона на інший( аналогічний) або повернення коштів на яке маю право в разі якщо ця проблема була усунена але знову повернулась ( базуючись на ст 8(9) про права споживача про які взнаю від юриста),так як ще діє гарантія но скоро закінчується. Це питання ( обмін або повернення коштів) має вирішитись протягом 14 днів. Тиша!!!

  Розроблено законопроєкт, згідно з яким українців зобов'яжуть утримувати літніх батьків, інакше позбавлять спадщини

На сьогоднішній день це вже 16 днів. Я звернулась знову до власника магазину, на що отримала якусь незрозуміле відношення! Його слова: “то хочіть собі… А я причом…” Тобто він нічого обмінювати або повертати кошти не буду!!! Мною була викликана поліція і складений протокол( заява) на власника за недотримання гарантійних умов!!!!

Шановний власник м “Флешка”, хочу запитати: то навіщо ж ви даєте гарантію на такий термін, а потім не виконуєте ці умови? Давали б гарантію на два дні і проблем не мали б!!!

Отже, думайте добре, перш ніж йти в магазин “Флешка” за покупками, а гарантію можете і зовсім не брати толку вона вам“, – написала жінка.