
Житомирянин Сергій Трохимишин вирішив описати ситуацію про те, як він намагався потрапити на прийом до лікаря.
“Сьогодні (26 червня) мені “пощастило” побувати в поліклініці на Л. Українки. Для мене, на даному етапі малорухливого, це був справжній виклик. Особливо враховуючи чергу на вулиці. Хто не знає, мені і сидіти важко, вже не кажучи про стояти…
І що я побачив на вулиці це велика черга. Інстинкт самозбереження сказав поїхати до дому, в черзі я не вистою. Здоровий глузд взяв своє і запитавши людей виявилося, що до чергового лікаря можна потрапити без черги на вулиці. Не буду описувати, як я дістався на другий поверх, в моєму нинішньому стані це квест з підвищеною складністю…
Після завершення візиту лікаря і їдучи до дому, я от про що подумав. Лікарі і медсестри тут то ні до чого, вони абсолютно не винні, що у них черга, оскільки є рекомендації_МОЗ, яких вони дотримуються, і все. Просто виконуючи свою роботу, медсестри з самого ранку дізнаються про себе багато “нового”.
Аналізуючи побачене, я шукав вихід з ситуації, і бачення таке:
• Рекомендації МОЗ щодо керування чергами
• Запровадити менеджмент в лікарнях під час перекваліфікації лікарів/ медсестер
• Делегувати в лікарню менеджера з управління потоками, щоб можна було якось уникнути черг
• Зробити вхід для малорухливих людей і на візках одразу на ліфт.
• Розширити зал очікування (це на майбутнє)
Ці мій суб’єктивний погляд, як відвідувача лікарні. Я з розумінням відношуся до роботи медичних працівників, і їм під час карантину, я вважаю найважче“, – написав Сергій Трохимишин.

