КОЛАПС ПО–ЖИТОМИРСЬКИ: ГІРШЕ НЕ БУВАЄ?

КОЛАПС  ПО–ЖИТОМИРСЬКИ: ГІРШЕ  НЕ БУВАЄ?
КОЛАПС ПО–ЖИТОМИРСЬКИ: ГІРШЕ НЕ БУВАЄ?
Сьогодні, 21:00

Що таке колапс у місті і як страждають від цього городяни? Зокрема – житомиряни.

Аби пізнати подібне «щастя», варто було 2 липня, і якраз у надвечірню пору, сісти у трамвай на зупинці «Житній ринок». Слава Богу, «перевірки на дорогах» із пред’явою так званого «робочого посвідчення» цього разу вдалося уникнути. Але вже на розі вулиць Небесної сотні і Бориса Тена, пасажирів очікувала перша несподіванка. Тобто, перша зупинка трамвая, яку кондуктор пояснила тим, що попереду у трамваї склалася «нештатна ситуація» і на поміч водію був викликаний наряд поліції.

Поліцаї з’явилися рівно через 14 хвилин, але трамвай одразу ж не рушив у напрямку «льонокомбінату». Поліцаям знадобилося також аж 5 хвилин, щоб вийти із вагону трамваю із невідомим чоловіком. Що саме порушив невідомий і чи було порушення взагалі, так ніхто нікому не пояснював. Проте пасажири полегшено зітхнули і трамвай рушив далі.

Але, як співається у відомій пісеньці, «недолго музыка играла», бо рівно за 5-6 хвилин трамвай знову зупинився. Тепер, як виявилося, надовго. Десь на Польовій не стало електроенергії і трамвайна гілка враз завмерла так, що по вулиці Східній зібралася ледь не половина трамвайного парку ЖТТУ.

  ФК "Полісся" здобуває надважливу перемогу над командою "Гірник-Спорт"

Чому рух припинений, наскільки довго трамваї стоятимуть в очікуванні відновлення електропостачання, ніхто не знав і не відав. Люди чекали десять, п’ятнадцять і двадцять хвилин. Сонце, хоча й втратило своє полуденну силу, але все ж таки підтримувало стабільні 30 градусів тепла. Енергопостачання відновили за 50 хвилин після зупинки трамвайного руху, але люди до того часу вже попленталися по розімлілому асфальту, як то кажуть, кожен по своєму маршруту. Із гірким настроєм, із злістю та стократ зіпсованим настроєм.

Ось такі реалії на транспорті ледь не щодня. Тепер треба думати, коли їхати, а коли посидіти вдома. А якщо немає ще й робочої перепустки, то взагалі – кронти. Можеш додому на трамваї чи тролейбусі не потрапити.

Ось лише цікаво, якщо у трамвай тебе не взяли через відсутність перепустки – «аусвайсу», то, будь ласка, прямуй до «маршрутки» і там тебе ніхто не питає, що у тебе є і куди ти ідеш. Головне – аби пасажир платив кошти. Бо власник знає, що навіть в умовах карантину треба заробляти. А не боятися поліції, яка начебто «може зайти у салон трамваю і перевірити».

  Через низьку температуру навчання в школах Житомира може призупинитися

При цьому кондуктори трамвайно – тролейбусного управління не переймаються тим, що порушують правила виробничої дисципліни і майже годинами теревенять по «мобілці» зі знайомими, родичами та ін. Так у нас вже повелося, що на «говорильню» по телефону вже ніхто уваги не звертає. Так само люди вже змирилися із тим, що, коли виникає аварія і на її місце приїздить бригада ремонтників, то працюватимуть із її складу лише двоє, від сили – троє людей. Інші – то начальство у статусі бригадира, майстра, інженера із техніки безпеки чи може ще й голови цехкому (профкому). Вони працювати не вміють і їм ще й до того – не «положено».

Тому для житомирян що у дощ, а що у спеку – різниці немає. Колапс виникає, як кажуть. за будь-якої погоди. У дощ – на вулицях – річки і трамваї змушені простоювати аж поки повінь відступить . Ну, а коли на вулиці спекотно, у Житомирі завмирає все. І оживати, схоже, не збирається.

Наталка Ганько
  Житомиряни у Києві беруть участь у мітингу #SaveФОП. ФОТО ВІДЕО
КОЛАПС  ПО–ЖИТОМИРСЬКИ: ГІРШЕ  НЕ БУВАЄ?

Джерело статті: Житомир-Онлайн