Замість наведення порядку ми малюємо і граємось

Замість наведення порядку ми малюємо і граємось
Замість наведення порядку ми малюємо і граємось
Сьогодні, 17:41

Вже давно кажуть, що найбільші дві біди Росії – це дурні та дороги. Житомира це також стосується.

Велике дорошнє будівництво , яке «зачепило» цьогоріч вулиці Велику Бердичівську та Леха Качинського, створює ефект масштабності перетворень на шляхах міста Житомира. Але що сталося із дорогами, які капітальним чином ремонтувалися торік чи позаторік. Наприклад, вулиця Параджанова, яку торік називали багатостраждальною через те, що розпочатий два роки ремонт все ніяк не міг завершитися.

Нарешті восени 2019-го ремонт на Параджанова завершився, хоча всіляких дрібниць – недоробок залишилось все ще багато. Але влітку 2020-го року нга Параджанова стали коїтись незрозумілі речі. Одразу у двох місцях вуличного покриття по вулиці Параджанова у червні 2020-го розпочалися гігантські розкопки. Дві величезні ями глибиною у три метри зайняли одну із дорожніх смуг і створили небачено складну проблемну ділянку для транспорту. Ніхто не відає, ніхто не може пояснити, чому майже півтора місяці два гігантські розкопи перетинають проїзджу частину вулиці Параджанова.

  АНЕКДОТ ДНЯ! Наварил борща густого, красного, с мясом...

Стосовно вулиці Корольова, то вона має іншу властивість. Її чепурять та прибирають так, як це робили за радянських часіів перед приїздом Генерального секретаря Комуністично ї партії. Вулицю Корольова також відремонтували торік вже під завісу грудня, а у цьому році виявилося, що так звана «лівньовка», яка й раніше ледь справлялася із водою під час дощів, тепер зовсім для цього непридатна. Тепер, коли пішов дощ, вулицю Корольова називають житомирською Венецією. І що із цим робити – не знає ніхто.

Але дощі у цьому році йдуть дуже періодично. У перерві між ними стоіїть сонячна погода і шляхові служби вирішили навести порядок із розміткою. Хто надоумив дорожніх «художників» розмічувати суцільну лінію на трамвайній колії – це, як кажуть, питання, що варте розслідування. Ще одне- на вїзді на вулицю Корольова з боку Параджанова розміщений знак, що сповіщає про заборону руху вантажних автомобілів. І що б ви думали? Правильно, знак – знаком, але на нього ніхто не звертає уваги. Теж саме і з автомобільним рухом , який після ремонту дороги відчутно пожвавішав . При цьому водії відверто і навіть нахабно порушують швидкісний режим, який обмежується максимальним показником у 50 км/год. Насправді «крейсерською» швидкістю руху на відоремонтованій дороозі по вулиці Корольова сягає вже не 80, а 90 кілометрів на годину. І все це на перетині трамвайного руху І все це – під частий супровід аварійних ситуацій. І все це – за відсутності жодної відеокамери, яка дозволила б контролювати швидкість певних любителів швидкої їзди.

  Житомирський водоканал не нараховуватиме плату за полив присадибних ділянок за один місяць

Все це – до того часу, коли на дорозі не станеться лихо чи біда. Фактично вона вже сталася, бо і на Параджанова і на Корольова порушень так багато, що кожного дня їхможна фіксувати багатьма десятками. Але ж ніхто цього не робить! Хоча всі знають.

Замість наведення порядку ми малюємо і граємось

Автор статті: Сидір Ковпак