Житомирські аудитори з ревізією “завітали” до Любарської ОТГ: мільйонні втрати

Житомирські аудитори з ревізією "завітали" до Любарської ОТГ: мільйонні втрати

Житомирські аудитори з ревізією “завітали” до Любарської ОТГ: мільйонні втрати

Сьогодні, 15:25

Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області провели державний фінансовий аудит бюджету Любарської селищної об’єднаної територіальної громади Житомирської області за період з 01.01.2018 по 29.02.2020.

Про це 7 жовтня розповіли у пресслужбі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

Установлено, що селищним бюджетом недоотримано доходів на суму понад 3 млн грн через невикористання можливості встановлення допустимих законодавством розмірів плати за землю, недостатньої роботи над виконанням орендарями умов договорів оренди земель, відсутність дієвих механізмів співпраці з податковими органами щодо справляння податку та орендної плати за землю.

Недоотримано доходів на суму понад 2 млн грн через запровадження ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, нижче від законодавчо визначеного максимального рівня“, – повідомили аудитори.

Однією з проблем об’єднаної територіальної громади є значна кількість малокомплектних шкільних навчальних закладів та закладів із малою наповнюваністю, утримання яких потребує значних фінансових ресурсів. Виділені кошти в деяких випадках не забезпечують надання якісних освітніх послуг, а спрямовуються на утримання та збереження сільських закладів освіти. За умови оптимізації мережі навчальних закладів протягом досліджуваного періоду витрати з місцевого бюджету можна було б зменшити щонайменше на суму понад 10 млн грн.

  МОЗ готує лікарні до другої хвилі коронавірусу

Через невжиття заходів щодо приведення наповнюваності класів до нормативної призвело до непродуктивних витрат коштів освітньої субвенції на суму майже 5 млн грн.

“Окрім того, Любарською селищною радою не використано можливість залучення коштів інших місцевих бюджетів на покриття витрат на навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, школах естетичного виховання, дошкільних навчальних закладах, через що втрачено додаткових надходжень на суму понад 10 млн грн. Неприйняття ефективних управлінських рішень щодо оплати праці працівників освіти призвело до недостатності коштів на виплату заробітної плати педагогічним працівникам на суму понад 5 млн грн”, – йдеться у повідомленні.

Через неприйняття своєчасних управлінських рішень щодо запровадження енергозберігаючих заходів упущено можливість економії коштів місцевого бюджету на суму майже 2 млн грн.

При недостатньому фінансуванні програм, спрямованих на розв’язання соціально-економічних проблем територіальної громади, здійснювалося фінансування бюджетних установ, які утримуються із державного бюджету, що призвело до неефективного використання коштів на загальну суму понад 1 млн грн.