У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень. ВІДЕО

У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень. ВІДЕО

У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень. ВІДЕО

Сьогодні, 13:36

У Житомирі на ремонт трамваїв та колій потрібно виділити 10 мільйонів гривень.

Загалом для міського трамвайно-тролейбусного управління наступного року планують виділити 136 мільйонів гривень з міського бюджету.

Про потребу в ремонті трамваїв та колій розповів керівник міського трамвайно-тролейбусного управління Андрій Нечуйвітер. За його словами, колії на території міста зношені:

“Прийшов час, що нам треба ремонтувати трамвайні колії. Ми вже і рельси перевертали, там де був знос і переставляли їх. 12-ти метрова рельса, її вартість близько 50 тисяч. Їх треба міняти всі. Це не один рік. Що стосується рухомого складу, то він у нас в пристойному стані, за виключенням однієї ситуації. Є така деталь, як бандаж і нам на 9 одиниць рухомого складу треба ці бандажі. Дотації ми отримуємо на підприємство на весь електротранспорт. Дотації на трамвай підуть більші ніж на тролейбус”.

Заступник житомирського міського голови Олександр Шевчук каже, що на наступний рік для трамвайно-тролейбусного управління планують виділити 136 мільйонів гривень з міського бюджету:

  Служба автодоріг Житомирщини готова до снігопадів та приступає до чергування. ФОТО

“Трамвай – невід’ємна частина трамвайно-тролейбусного управління. Ми кожен рік фінансуємо наше комунальне підприємство. Сума фінансування – це різниця між сумою збору виручки та фактичними витратами, які несе підприємство. Піднімаємо зараз питання щодо ремонту колій, першочерговості ремонту вагонів, щоб було розуміння, в якому стані наш трамвай”.

Анжела Павленко 12 років працює водійкою трамваю. Жінка каже, що кожного дня вона перевозить близько 300 пасажирів:

“Найбільше пасажирів їздить зранку на роботу, особливо в промзону, там одна маршрутка №26 і наш трамвай. Наш трамвай конкурує з маршрутками, перевозить найбільшу кількість людей. Трамвайний маршрут проходить такими ділянками, що там переважно нічого не ходить. Він найшвидший, наприклад, центр міста з’єднати з периферією чи з промзоною. З майдану Перемоги до м’ясокомбінату ми доїжджаємо за 24 хвилини. Порівняно з тролейбусом, за останні роки на трамвай ніяких коштів не виділялося, щоб ми трохи могли відремонтувати колійне полотно та відремонтувати наші трамвайчики”.

Житомирянка Галина Тихорук розповідає, що проживає поблизу міського ботанічного саду та двічі на тиждень їздить трамваєм, бо цей вид транспорту для неї найзручніший:

  У житомирському супермаркеті "МЕТРО" зник дезінфектор для ручок візків. ФОТО

“Я живу в такій стороні, що мені до тролейбусу далеко, а трамвай необхідний. Тільки ним і користуюся. До тролейбусу мені далеко іти, до промавтоматики. Найближча зупинка “на вимогу”, бачите ноги болять далеко іти не можу”.