Хто хоче заробити на житомирських парковках?

Хто хоче заробити на житомирських парковках?

Хто хоче заробити на житомирських парковках?

Сьогодні, 15:08

До численних новацій і сюрпризів, які вдарять у Новому році по кишені більшості українців, додалися інціативи місцевих влад, що вирішили не відставали від влади центральної.

У Житомирі таким «ноу-хау» серед технологій комунального заробітку у 2021-му році стане платня за автомобільні паркування. Проблема із паркуванням автомобілів у Житомирі вже давно набула статусу найгострішої і найактуальнішої. І для її вирішення варто виконати два завдання. Перше – легше, і залежить від співпраці міської радим із правоохоронцями, які повинні контролювати ситуацію із паркуванням автомобілів, а в разі виявлення порушників – притягувати їх до адміністративної відповідальності. Друге завдання – це клопіт виключно мерії міста Житомира.

Полягає воно у тому, щоб створити у місті (спочатку – хоча б у центральній його частині) якомога більше паркувальних місць. Завдання – не з легких, оскільки вимагає не лише мобілізації значної свити чиновників, але й певних фінансових ресурсів. Адже майданчики для паркування треба впорядкувати, заасфальтувати, розмітити, огородити. У деяких місцях такі майданчики потребують ще й озеленення. Тобто – що не кажіть, а клопіт чималий. Проте й ефект від створення у місті паркувальних зон та майданчиків-стоянок дуже позитивний.

  Бердичівлянин на тракторі переїхав чоловіка, той помер

Що намагається зробити житомирська влада? Якщо зважати на вище наведені завдання , то житомирська мерія поки що не спонукає правоохоронців наводити порядок на дорогах міста, аби зменшити чисельність несанкціонованих стоянок автомобілів. А навіщо? Адже проблеми для міського ТТУ, яке щодня має десятки ситуацій, коли тролейбуси та трамваї порушують графіки руху саме через особливості «паркування по житомирськи», міську владу, схоже, не хвилюють. Водії житомирських трамваїв, наприклад, ледь не в один голос стверджують, що ніколи у центральній частині Житомира не було стільки самочинних і несанкціонованих стоянок автомобілів, як сьогодні. Причому, порушення із боку водіїв чи власників авто настільки очевидні і нахабно-цинічні, що далі терпіти вже не можна. І ось тут, увага, влада міста Житомира захотіла вирішити проблему із паркуванням автомобілів шляхом запровадження плати, паркоматів і т.п. При цьому зовсім не йдеться про те, що у місті над Тетеревом вже давно немає моди на створення паркувальної інфраструктури. У Житомирі буває, що під реконструкцію потрапляють парки, сквери, цілі вулиці, але до парковки автівок все це давно не має жодного стосунку. Теж саме стосується і території поблизу установ та організацій, прибудинкової території у різних мікрорайонах міста Житомира. Якщо навіть взяти кількість індивідуальних гаражів, встановлених 20-30 чи й навіть 50 років тому на прибудинкових територіях міста Житомира, то більшість із них вже давно втратили будь-яку легітимність і вимагають знесення. І йдеться тут не про 10 чи 30 гаражів на все місто, а про тисячі випадків. А це означає, що гаражі, розташовані під вікнами багатоповерхових будинків у Житомирі, займають біля 17 га території міста. Уявляєте, скільки паркувальних майданчиків можна було б облаштувати лише за рахунок гаражів, які встановлені самовільно, або ж без належних підстав. Влада міста робить вигляд, наче ці проблеми на питання із паркуванням автомобілів не впливають ніяк.

  З приходом Тетяни Руденької Житомирська обласна філармонія ожила!

Що вирішить запровадження плати за парковку автівок у Житомирі? У десяти місцях на території обласного центру встановлять паркомати і намагатимуться «стригти» доходи до міського бюджету. Хоча, якщо чесно і реально, до міської казни від парковок потраплятимуть крихти від тих грошових сум, які збиратимуться у касах паркоматів. Адже займатимуться збиранням коштів і контролюватимуть сам процес паркування приватні фірмачі. Конкретних назв і прізвищ ми ще не знаємо, але у мерії все і дуже швидко стане на свої місця, як тільки питання про збір коштів постане, як реальне завдання вже найближчого часу.

Як тільки мова заходить про наведення порядку у транспортному питанні (сфері), житомирська влада вдається до дивних, але насправді сумнівних, а іноді – й до зовсім маразматичних дій. Згадайте запровадження валідаторів у вагонах трамваїв та тролейбусів. Обіцянки економити до 15 мільйонів гривень на рік внаслідок заміни кондукторів, виявилися блефом. Тепер є і кондуктори, а є й валідатори, які вже коштували міському бюджетові до 13-15 мільйонів гривень. А, якщо згадати ще одну транспортну «рапсодію» із розміткою Соборного майдану, що тривала три роки і обійшлася міському бюджету у 800 тисяч гривень? У підсумку – реформи із автомобільною розміткою на Соборному майдані були припинені , як безперспективні. Але майже мільйонна сума із міського бюджету кудись спливла. Тепер теж саме буде із паркувальними автоматами. Хтось на них заробить, а місту від того – жодного зиску. Більше того, хаос із стоянками автівок на території Житомира лише пошириться і набере нових обертів та масштабів. А порядку, як і сьогодні – не буде!

Хто хоче заробити на житомирських парковках?
Автор статті: Сидір Ковпак