Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів

Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів

Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів

Сьогодні, 15:48

Сьогодні, 2 лютого, відбулася прес-конференція Віталія Ейсмонта, засновника громадської організації “Адвокація прав споживачів”.

Під час прес-конференції Віталій Ейсмонт говорив про створення “Адвокації прав споживачів”, про мету її діяльності, а також обговорив основні проблеми мешканців Житомира, що є споживачами води, електро- та теплоенергії.

Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів

“Одна ситуація стала основою того, чому ми сьогодні вам презентуємо нашу громадську організацію. До батьків моєї жінки, що проживають у місті Сінгурів, приїхала аварійна служба, яка мала на меті перевіряти справність у мережі. Вони представилися, що є представниками певної монополії, та пояснили, що хочуть подивитися, чи немає витіків газу. Як тільки їх допустили на територію приватної садиби, вони відключили будинок від газу, мотивуючи це тим, що у батьків моєї жінки є борг за постачання газу”, – розповів Віталій Ейсмонт.

Засновник ГО “Адвокація прав споживачів” зазначив, що зараз ситуація в Житомирі склалася таким чином, що споживачі мають сподіватись лише на громадські ініціативи.

  В Україні може з'явитися новий вид пенсій

“Мета нашої організації – це захист простого споживача. Тому що, на сьогодняшній день, місцева влада, яку ми обираємо, яка завжди має нас захистити, допомогти – самоусунулася”, – додав Віталій Ейсмонт.

Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів

Засновник громадської організації розповів історію, де чітко спостерігається небажання комунальної установи брати на себе відповідальність та допомагати своїм споживачам.

“Приведу звичайний приклад: у Житомирі по вулиці Андріївській у багатоквартирному будинку у людей погоріла техніка та погоріли котли. Погоріло все тому, що у мережі, яка має максимальну напругу у 220 вольт, з’явилася напруга у 380 вольт. Це все відбулося у момент, коли структури, що мають відношення до “Житомиробленерго”, проводили зовнішні ремонтні роботи біля будинку. Ця ситуація є дуже типовою, тому що “Житомиробленерго” намагається довести, що не має до цього ніякого відношення. Наша громадська організація звернулася до “Держенергонагляду”, й їх інспекція встановила, що “Житомиробленерго” має до цього відношення та має нести за це відповідальність. Але “Житомиробленерго” провело свою експертизу й вважає, що відношення до цього має якась третя структура, яка виконувала роботи. Але ж ви розумієте, що роботи на мережах мають проводитися тільки з дозволу та з супроводом фахівців конкретної монополії. Але “Житомиробленерго” намагається зняти з себе відповідальність та перекласти на чиїсь плечі. Але ми не залишимо це поза уваги, ми доведемо до кінця питання відшкодування цим громадянам матеріальної шкоди, а також моральної шкоди, якої їм особисто завдала монополія”, – розповідає Віталій Ейсмонт.

Житомирянам допоможуть відстояти свої права споживачів
  У Житомирі відбуваються заходи до Дня Незалежності. ФОТО

Житомирян, які зіткнулися з порушенням їх прав споживачів, Віталій Ейсмонт закликає звертатися до їх громадської організації.

“Це надто важлива та надто глибока тема. Держава всі ці 30 років назележності цими питаннями фактично не займалася, споживач як був сам по собі, так й залишився. Тому закликаю усіх звертатися до нашої громадської організації!”, – заявив засновник ГО “Адвокація прав споживачів” Віталій Ейсмонт.

Звернутися до ГО “Адвокація прав споживачів” можна на сторінці організації у Facebook.

Джерело статті: Житомир-Онлайн