Працівники пошти в Житомирі “розводять” пенсіонерів?

Працівники пошти в Житомирі "розводять" пенсіонерів?

Працівники пошти в Житомирі “розводять” пенсіонерів?

Сьогодні, 11:45

Чи не вперше житомиряни розповідають про негарне ставлення працівників пошти до клієнтів, або якісь махінації з їх боку.

Історію про те, як у Житомирі працівник одного з відділень Укрпошти “розвів” бабусю на гроші, описав у соцмережі Костянтин Кас’ян.

“22 лютого бабуся пішла платити комуналку до відділення Укрпошти у Житомирі. Індекс 10001. Мала заплати за комунальні послуги за дві квартири. За свою та за квартиру сестри. Віддала працівниці квитанції та суму грошей. Працівниця Укрпошти просила додати спочатку 300 грн потім ще 500 грн. Бабуся заплатила та пішла додому. Вдома передивилася квитанції перерахувала кошти у гаманці та зрозуміла, що вона дала касирці на 900 грн більше необхідної суми.

Пішла назад до відділення Укрпошти щоб повернути кошти, але ніт. Їй повідомили, що вона заплатила цих 900 грн за третю сторонню особу (за себе і за от-того хлопця, так би мовити). І ця людина проживає за 2-3 квартали від будинку бабусі. Щоб повернути ці кошти працівниця Укрпошти попросила квитацію про цю оплату.

  Влада Житомира виділила майже 250 тис. грн, які спрямують на заходи безпеки під час виборів

Але, о диво, такої квитанції у бабусі немає. Та й і не могло бути. Є квитанції за оплату двох квартир, а тієї що не її немає. Тому кошти повернути не можна.

Дізнавшись про цю ситуацію я пішов до цього відділення, аби зрозуміти, що тут сталося. Усі наявні працівниці переконували мене, що моя бабуся свідомо заплатила за третю сторонню особу 900 грн хоча вони її відмовляли і їй про це казали. Увага!!!! Барабанний дріб!!! Моя бабуся, при світлій пам’яті та здоровому глузді, заплатила за незнайому людину комуналку за своїм бажанням! Тегніть хтось Девіда Фінчера, гарний сценарій вимальовується!

Показували мені дублікат квитанції, називали данні та адресу тієї людини за яку начебто заплатила бабуся. Мовляв розбирайтесь. Відеокамер у відділені немає, щось довести неможливо. Слово на слово.

І тут новий сюжетний поворот! Близько сьомої вечора того ж дня бабусі зателефонували та попросили підійти у це відділення. І там нова історія. Тепер виявляється, що вона не платила за 3 особу, а просто сама десь загубила цих 900 грн. От-так взяла та загубила майже 1К гривень. Чи це можливо? Так. Чи я в це тепер повірю? Ні!

  На Чуднівському мосту в Житомирі від удару у відбійник розвернуло автівку. ВІДЕО

Порадили пошукати вдома та бути обачнішою (які приємні люди, радять бути обачнішими!).

Я розумію, що довести, наявність схеми обману пенсіонерів під час оплати за комуналку у відділенні Укрпошти, коли людина оплачує сусіду комуналку, а коли приходить сусід йому просто видають оплачену квитанцію, а гроші лишають собі, практично нереально.

Я знаю, що грубіянство, брехня, перекручування та придумування нових історій про те, який ти і твої рідні «олухи», подолати без конфлікту та ще більшої брехні та грубіянства не можливо.

І я хочу аби моя бабуся про це все просто забула і не плакала.

Добре, що цей допис вона не буде читати, тому:

1. Якщо Укрпошта має таких працівників, то варто їх позбутись.

2. Я склав скаргу на гарячій лінії #5027280 (Вони вживатимуть корекційних заходів до цих працівників. Я аж напружився)

3. Оператор, який мені видзвонився сказав, що я можу прийти у відділення і залишити скаргу (Увага!!! Написати скаргу і віддати її тій самій працівниці відділення!!!)

  "Нафтогаз" встановив ціну на газ для населення на серпень

4. Клієнтський сервіс у цьому відділенні на низькому рівні (Ви уявити не можете, скільки зусиль, я доклав щоб не використати інші терміни. Більш емоційній)

5. Тепер за комуналку бабусі буду платити я, через інтернет банкінг. Укрпошта втратила, як мінімум 3 постійних клієнтів.

Ну і на завершення. Звинувачувати, кричати та грубіянити на будь якого клієнта не варто, це ваші гроші, і допоки ви цього не зрозумієте, ви будете оплотом совка та безнадії

Бабусі 75 років, в день події піднявся тиск, плакала та хвилювалася до кінця дня. Дякую Укрпошта за якість наданих послуг. Igor Smelyansky – Ігор Смілянський розумію, що все зробити в один день нереально, але варто на цю ситуацію звернути увагу”, – наголосив чоловік.