В області на чверть завершили будівництво мосту через залізницю на трасі Житомир-Чернівці. ВІДЕО

В області на чверть завершили будівництво мосту через залізницю на трасі Житомир-Чернівці. ВІДЕО

В області на чверть завершили будівництво мосту через залізницю на трасі Житомир-Чернівці. ВІДЕО

Сьогодні, 15:03

Роботи на будівництві шляхопроводу через залізницю на дорозі державного значення Житомир-Чернівці завершені на чверть. Станом на 7 квітня на об’єкті перенесли комунікації, демонтували переїзд та закінчують облаштування другої з чотирьох опор.

Про це розповіла представниця Служби автомобільних доріг в області Світлана Чернях-Кондрацька. За її словами, вартість нового шляхопроводу над залізницею поблизу Чуднова складає майже 27 мільйонів гривень, – йдеться в сюжеті Суспільного.

Висота мосту сягатиме 7,5 метрів. Шляхопровід на залізницею будують, бо підвищують категорію дороги державного значення Житомир-Чернівці.

“Зараз ми маємо гарне нове покриття від Житомира до Чуднова, і продовжуємо працювати у цьому напрямку, – каже Світлана Чернях-Кондрацька. – Ми підвищуємо категорію дороги, як того вимагають будівельні норми, і плануємо перетин автошляху з залізницею зробити на другому рівні. Це зменшить час поїздки та збільшить безпеку руху. Для того, аби виконувати роботи на залізниці, підрядник замовляє так звані технологічні вікна у залізничників. Це може бути 2 години в день, або кілька разів на тиждень. Решта робіт проводяться без будь-яких стримувань у русі залізниці”.

  Ну і це вже зовсім не смішно!

Проте для автотранспорту, на час проведення будівельних робіт на дорозі Житомир-Чернівці, організували об’їзд.

“З початком робіт з будівництва шляхопроводу об’їзд здійснюється через села Вільшанка і Троща. І, наразі, цей об’їзд ще діючий”, – зауважила Світлана Чернях-Кондрацька.

Будівництво шляхопроводу розпочали у серпні 2020 року. Представник компанії підрядника Євген Ляшевич розповідає, що нині на будівництві працюють 10 робітників, які проводять роботи з облашування опалубки рігеля.

“Проводиться антикорозійна обробка каркасу рігеля, – каже Євген Ляшевич. – Опори і стійки опор вже встановили. Зараз відбувається облаштування опалубки рігеля. Рігель буде залитий, а потім бетонуватиметься шаховою стінкою. Їх повинно бути 4. Зараз ми закінчуємо другу, а посередині буде ще дві. Далі монтуватимемо балки і облаштовуватимемо монолітну залізобетонну плиту. А потім – перехідні плити, насип, а далі – асфальт. Фінансування є, проблем з ним немає, залізна дорога йде нам назустріч”.

Всі роботи з будівництва шляхопроводу планують завершити до кінця 2021 року.