У Житомирі й досі не знають, що таке GPS. Чи не хочуть знати?

У Житомирі й досі не знають, що таке  GPS. Чи  не хочуть знати?

У Житомирі й досі не знають, що таке GPS. Чи не хочуть знати?

Сьогодні, 10:33

Громадський транспорт у Житомирі і надалі залишається сферою з купрою проблем, які дуже заважають жителям обласного центру. Якщо проблема із трамваєм та тролейбусом під час карантину і перебування Житомира у «червоній зоні» зводилася до того , щоб у салон заходило рівно стільки пасажирів, ск5ільки є там облаштованих «сидячих» місць. Трамвай таким чином міг курсувати одну – дві зупинки у режимі «без зупинок», оскільки людей, які очікували на транспорт, просто нікуди було впускати. Зазвичай кондуктор та водій трамваю (тролейбусу) радили людям виходити на зупинку «зазадалегідь». Тобто людина, аби потрапити , наприклад, із Польової до універмагу, мала б заощадити хвилин 15 – 20 додаткового часу на очікування у черзі.

Стосовно «маршруток» у Житомирі, то з ними начебто проблем менше. Адже, що не кажи, а приватний транспорт хоче заробити більше грошей, а тому машин (або графіків) на маршрутах побільшало і потрапити до салону «маршрутки» у Житомирі не є великою проблемою. Хоча є місця, де рух «маршруток» повністю залежить від бажання чи якоїсь іншої причини у водія. Тим паче, що управління транспорту Житомирської міської ради вже давно не може і навіть не пробує навести ладу на маршрутах приватних перевізників. Адже нічого надзвичайного для цього запроваджувати не треба. Так звані GPS – навігатори, встановлені у кожній « маршрутці», дають можливість як власнику маршруту, так і міським службам, контролювати увесь процес знаходження на маршруті. Проте насправді «навігатори» у салонах «маршруток» відсутні, а тому , наприклад автобуси на маршруті №26 , який обслуговує АТП 118 27 (директор Віктор Білявський), курсують за невідомим графіком. До речі, на зупинках громадського автотранспорту інформації про інтервали руху «маршруток» відсутні, хоча ЖТТУ інтервали руху електротранспорту розмістило на усіх зупинках і пасажир має нагоду хоча б у межах двох – трьох хвилин орієнтуватися на появу чергового вагону трамваю (тролейбусу). У «маршрутках» графіки руху розміщені у салонах автобусув, але що то за «графіки» і яким чином вони функціонують – довідатися дуже важко. Цього НІХТО не знає і в управлінні транспорту, де процесом керує Костянтин Підпокровний. Адже реального контролю за рухом «маршруток» у Житомирі немає і весь транспортний потік нагадує собою велетенський хаос. Ось так і рухаємось.

Сидір Ковпак

  Сергій Сухомлин розповів, на яких вулицях хочуть зробити велодоріжки