У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

Сьогодні, 13:32

З ранку під стінами “104.ua Клієнський простір”, що на вулиці Київській, мерзнуть житомирські пенсіонери. З 1 по 5 травня вони мали передати показники газових лічильників, але не могли цього зробити через вихідні.

Сьогодні біля будівлі зібралися близько сотні пенсіонерів. Журналісти сайту Zhitomir-Online терміново виїхали на місце подій, щоб поспілкуватися з ними.

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

Працівники центру обслуговування відпочивали навіть вчора

3 та 4 травня були вихідними днями по всій Україні. Розуміючи це, житомиряни приїхали до “Клієнтського простору” вчора, 5 травня. Проте, в останній день, коли б громадяни мали принести показники лічільників, центр обслуговування чомусь на роботу не вийшов.

“5 дней они отдыхали! 4 человека там работают, а одна только принимает! Сегодня-завтра принимать будут, а там опять праздники! А когда нам передавать?”, – пожалілася одна з пенсіонерок Тамара Володимирівна.

Неабияк обурені ненсіонери у черзі повідомили, що приймати показники у “Клієнтському просторі” будуть до обідньої перерви.

“Этот дебилизм в газконторе постоянно!”, – викрикнула жінка у черзі.

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО
  З'ясована причина виникнення небезпечних тромбів після COVID-19

Коронавірус – просто вдала можливість відмежитись від людей

Двоє охоронців пускають всередину лише по одній людині, мотивуючи це карантинними обмеженнями. Проте те, що під дверима скупчились близько сотні похилих людей, керівництво контори, мабуть, не хвилює.

“Клієнтський простір” просто відмежився від проблеми, а проблема для них – прості житомиряни, які хочуть чесно передати показники лічильників. Можна ж пускати по одній людині, а потім просто закрити двері зсередини та піти обідати. А хворі й старі люди зачекають.

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО
У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

Пенсіонери стоять у захисних масках, вони дуже бояться підчепити у черзі коронавірусну інфекцію. Але це не єдине, що сьогодні загрожує їхньому здоров’ю. Сьогодні у Житомирі прохолодніше за вчора, тому пенсіонери ризикують застудитися.

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

“Мы уже позамерзали, я уже больше часа тут стою. Никто нами не хочет заниматься”, – бідкається житомирянка у черзі.

Керівництву центру обслуговування немає чого сказати людям

Пенсіонери у черзі скаржаться, що працівники “Клієнтського простору” ніяк не намагаються поговорити із ними.

  У Новоград-Волинському виставили на аукціон будівлю ветлікарні

“Вони навіть телефони не беруть, а пускають по одній людині! Ми старі, хворі люди! Мені 80 років, як ми можемо стояти так весь день, скажіть будь ласка?!”, – зауважила пенсіонерка у черзі.

У Житомирі центр обслуговування знущається над похилими житомирянами. ФОТО. ВІДЕО

Вислухавши житомирян, журналіст сайту Zhitomir-Online прорвався всередину “Клієнтського простору”. Працівники організації сьогодні не в настрої та ворожо сприймають зайву увагу до себе.

Охоронці порадили журналісту поговорити з однією із співробітниць центру. Жінка проігнорувала питання кореспондента та пішла кликати керівника. Через дві хвилини вона повернулася та сказала, що керівництво “давати ніяких інтерв’ю не буде”.

Надпис “Клієнтський простір” виглядає дещо знущальним, коли бачиш під ним сотню людей похилого віку, які вимушені купчитися впритул один до одного, аби просто передати показники лічильників.

Не зрозуміло, чому вчора “Клієнтський простір” відпочивав, а не приймав показники у житомирян. Багато людей у черзі скаржаться, що вчора приїхали й “поцілували замок”. А сьогодні складається враження, що працівники центру обслуговування ніяк не співчувають похилим людям у черзі, тому й не намагаються їм нічого пояснити. Керівництво ніби й не звертає уваги на те, що коїться під їхніми дверима, ніби щиро вважає, що ігнорування проблеми є її вирішенням.

  ПОСМІХНІТЬСЯ!

Джерело статті: Житомир-Онлайн