В “Укрзалізниці” порадили пасажирам перевіряти наявність кондиціонера у вагоні при купівлі квитка на поїзд

В "Укрзалізниці" порадили пасажирам перевіряти наявність кондиціонера у вагоні при купівлі квитка на поїзд

В “Укрзалізниці” порадили пасажирам перевіряти наявність кондиціонера у вагоні при купівлі квитка на поїзд

Сьогодні, 17:19

Пасажири “Укрзалізниці” (УЗ) отримали можливість при купівлі квитка на поїзд вибрати вагон з кондиціонером, відповідна можливість з’явилася в системі booking.uz.gov.ua.

Про це повідомила прес-служба УЗ.

«Купуючи квитки на поїзд, клієнти “Укрзалізниці” можуть перевірити наявність кондиціонера у вагоні… Так, у системі booking.uz.gov.ua вагони без кондиціювання мають відповідну позначку на сторінці вибору місця, поруч з типом вагона», – йдеться у повідомленні.

Також пасажири можуть уточнити наявність кондиціонера, купуючи квиток у касі.

Прес-служба зазначила, що зараз майже половина вагонів компанії обладнана системами кондиціонування повітря. Крім того, такі системи встановлюються в усіх нових вагонах, які купує УЗ, а також у тих, що пройшли модернізацію.

Що стосується поїздів «Інтерсіті+», то всі вони обладнані кондиціонерами.

Згідно з повідомленням, у вагоні з кондиціонером температура повинна має бути від +22 до +26°C.

«На початку подорожі вона може бути вище, адже кондиціонування включається після відправлення поїзда, і потрібен час, близько 20 хвилин, на охолодження повітря у вагоні», – йдеться у повідомленні.

  На Житомирщині п'яний хлопець вирішив пакататися на чужому МАЗі

Зазначається, що вагони, які не обладнані кондиціонерами, мають систему вентиляції. В них також повинні відкриватися вікна (крім аварійних виходів і дуже старих вагонів з дерев’яними вікнами).

Вентиляція також має працювати під час подачі поїзда на посадку – пасажир має право вимагати цього від провідника.

Водночас, якщо під час поїздки виникли проблеми або у вагоні підвищена температура, пасажири можуть звертатися до провідника або начальника поїзда.

«Вони повинні вжити всіх заходів для усунення неполадок, а за можливості пересадити пасажирів в інші вагони. За необхідності пасажири можуть звернутися до контакт-центру «Укрзалізниці» за номером 0800 503 111 або написати на сторінку «Укрзалізниці» у Facebook», – зазначається у повідомленні.