Житомиряни скаржаться на працівників “Приватбанку”

Житомиряни скаржаться на працівників "Приватбанку"

Житомиряни скаржаться на працівників “Приватбанку”

Сьогодні, 14:27

До редакції сайту Житомир-Онлайн звернувся житомирянин Віктор і поскаржився на працівників «Приватбанку», які залякують своїх клієнтів і розмовляють з ними як із засудженими.

Житомиряни скаржаться на працівників "Приватбанку"

“Коли мені сьогодні подзвонила на мобільний Вікторія із «Приватбанку» (з номера 063-027-52-82), я спочатку подумав, що це якісь шахраї, бо жінка одразу в агресиввному тоні почала від мене вимагати, щоб я заплатив якийсь борг перед банком в сто з чимось гривень. Я спробував дізнатися, що за борг і попросив розмовляти з їх клієнтом нормальним тоном, як і мають розмовляти працівники банку зі своїми клієнтами. На що Вікторія ще агресивніше почала мені грізно так казати, що ця розмова пишеться і якщо я відмовляюся заплатити борг, то будуть мені якісь санкції. Звідки вона взяла, що я відмовляюся платити борг – невідомо, адже я такого не казав (сподіваюся, що та розмова справді записувалася, бо таких слів від мене справді не було). Після її “вимагаю негайно заплатити борг” я відчув, що у мене піднімається тиск і я просто поклав слухавку.

  За мовчазної згоди Зеленського і слуг Фірташ бриє неньку по 5 млрд на місяць

Вона ж одразу зателефонувала мені з іншого номера (050-421-40-13) і продовжила свою екзекуцію. Тут я вже подумав, що це якісь колектори, бо тон розмови такий, як використовують зазвичай вони (агресивний нахабний тон із залякуванням) та ще й телефонують нахабно часто і з різних номерів… Таке враження, ніби Вікторія хотіла мене вивести на конфлікт: постійно повторювала “Я вимагаю заплатити борг… Ви відмовляєтеся платити борг?”, хоча я жодного разу нічого подібного не сказав…

Згодом мені прийшло смс-повідомлення від “Приватбанку”, у якому йшлося про те, що я маю дзвонити у “Приватбанк” і виправляти “положення”(???):

Житомиряни скаржаться на працівників "Приватбанку"

На жаль для цього випадку, то були не колектори… Так справді розмовляють працівники державного “Приватбанку” зі своїми клієнтами…

Прикро казати, але відтоді, як “Приватбанк” став “державним”, він перетворився на ганебне явище: майже всі відділення у Житомирі працюють лише до 18.00 (а це ж час, до якотрого у всіх робочий день і “вирватися” у банк до 18.00 у багатьох житомирян просто немає можливості), у відділеннях величезні черги, а тут ще й оператори розмовляють з клієнтами, як із суворо засудженими у тюрмі.

  За коронавирусом идут природные и социальные катаклизмы

Службовці “Приватбанку” хочуть порозганяти своїх клієнтів? Вам це вдається – від вас вже й так “втікають” клієнти, бо як ми можемо довіряти вам кошти, коли, розмовляючи з вашими агресивними працівниками, і себе не зовсім безпечно почуваємо?!