Як на Укрпошті зникають посилки, або чому не варто користуватися послугами відділень

Як на Укрпошті зникають посилки, або чому не варто користуватися послугами відділень

Як на Укрпошті зникають посилки, або чому не варто користуватися послугами відділень

Сьогодні, 16:13

Ви чекаєте посилку, а вона раптом загубилася. Сильно не переймайтеся і починайте користуватися послугами інших компаній. Адже, саме, переправляючи посилку Укрпоштою, отримував/або ви, можете її не дочекатися.

Так, до редакції сайту Житомир-Онлайн звернулась місцева жителька, яка побідкалась – Укрпошта загубила її посилку.

“Замовляла чоловіку шкіряні кросівки. Продавець відправив, по трекеру вона йшла з одного відділення області до Житомира, прийшло повідомлення на телефон, що вона є… Приходжу на пошту, а мені кажуть, вибачте, інформаційно посилка ішла, але фізично не надходила. Тепер нехай відправник пише у себе у відділенні скаргу на розшук посилки чи поверненню коштів. І все! В іншій області відправнику, у якого є всі квитанції/чеки кажуть – відправили. Виявляється так, що я просто так одній людині подарувала кошти, іншій – шкіряні кросівки. Звертаюся до всіх, не надсилайте дороговартісні посилки Укрпоштою, бо там працівники, або “растєряши”, або злодії
“, – наголосила житомирянка.

  Курс долара в обмінниках впав до 27 гривень

Укрпошта радить звернутися із письмовою заявою про його розшук (така заява може подаватися як відправником, так і одержувачем поштового відправлення), або подати її онлайн (http://ukrposhta.ua/zvorotnij-zvyazok/postaviti-zapitannya-faxivcyu/zapitati). До заяви обов’язково додається оригінал або копія розрахункового документа про прийняття поштового відправлення до пересилання – касового чека, розрахункової квитанції тощо. А також зазначаються: вид, категорія та номер поштового відправлення або категорія та номер поштового переказу, місце та дата прийняття, прізвище, ім’я та по батькові (для юридичних осіб – найменування) і поштова адреса відправника та адресата, а у відповідних випадках – сума поштового переказу, сума оголошеної цінності поштового відправлення, сума післяплати, дані пред’явленого документа, що посвідчує особу заявника. У разі, коли це стосується посилки, листа, бандеролі з оголошеною цінністю, у заяві зазначається вид упаковки, детальний перелік та вартість вкладення. Під час подання заяви відправник повинен показати документ, що посвідчує особу.

За повну втрату посилок без оголошеної цінності Укрпошта відшкодовує витрати на пересилання та платить штраф у розмірі 100% від вартості цих послуг. Тобто, якщо ви заплатили за пересилку 10 грн і не оголосили цінність, то Укрпошта поверне вам 20 грн з урахуванням штрафу.

  Ліки з недоведеною ефективністю проти COVID-19 вироблятимуть в Україні за 1200 грн за упаковку

За втрату посилки з оголошеною цінністю відшкодування встановлюється в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення, вартості послуг поштового зв’язку та штрафу у розмірі 25% від вартості цих послуг. За часткову втрату посилки чи її вкладення Укрпошта повинна відшкодувати вартість пошкодженої частини згідно з описом, вартість послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 25% від вартості цих послуг. Якщо пошкоджене вкладення може бути використане, сума відшкодування зменшується за домовленістю з відправником або адресатом.

Якщо в описі не зазначена вартість вкладених предметів або посилка прийшла без опису, розмір відшкодування визначається пропорційно до втраченої або пошкодженої частини посилки, незалежно від її фактичної вартості.